NORTZUK GARA?

MUNOA eskolako 6.A mailako neska-mutikoak gara. Hemen gelan eginiko lanak, idazkiak, gure herriari buruzko erreportaiak eta berriak, irteerak eta abarrekoak topatuko dituzu.

2015-02-09

NIRE ASTEBURUA

Larunbatean,Medinara joan nintzen nire lehengusuarekin,eta elur asko zegoen,ikusi nuenean oso pozik jarri nintzen,niri elurra asko gustatzen zait.Nire lehengusua esan zigun nahi zuela joatea bere Medinako etxera or bere kuata zuelako.Gu gure etxera haiegatzean,ni esan nion nire amari or dauden katuei bilatzera joatea,or bakarrik zegoen katu bat MISI deitzen dena.Gero nire aita buelta bat emotera joan zen,gero nire aita bueltatu zuenean esan zigun nire lehengusua bere kuatarekin istripu bat isan zuela.Azkenean oheratu nuen. 
Igandean,Lutxanara bueltatu nuen,nire amonarekin egoteko.Goizean etxerako lanak egin nituen eta nire amari lagundu nion garbitzen etxea.Gero nire amona etorri zen ete janaria prestatu zigun.Jan ondoren lo pixka bat egin nuen eta altzatu nuenean telebista ikusten asi nuen,gero,afaldu ostean ohera sartu nuen.Oso ondo pasatu dut asteburu honetan.


                                                                                                                    ITXASO                                                                                                                      


                        





                                                

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.